فیستول

فیستول مسیری است که از درون به بیرون جوانه میزند برای آشکار کردن آنچه نهان است

فیستول

فیستول مسیری است که از درون به بیرون جوانه میزند برای آشکار کردن آنچه نهان است

درباره بلاگ
فیستول

او ته آ رویایی است که واقعی تر از روزگار من است....

بایگانی
۰۹ شهریور ۹۵ ، ۲۲:۰۲

.

از تو که حرف می زنم
یک جورِ خوبی
حالِ من بد می شود ...

موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۹

نظرات  (۹)

۱۲ شهریور ۹۵ ، ۲۲:۰۹ آقای فِلینت
پارادوکس خوبی بود:)
۲۶ شهریور ۹۵ ، ۰۲:۱۸ شهریار صامت
تجربش رو نداشتم..ولی جالب هست..
۰۳ مهر ۹۵ ، ۱۶:۴۳ ریحان... باز هم ریحان...
سلام
بیشتر هدفم از تغییر ادرس وبلاگ آشنایان ِ حقیقی بود ....دنبال کننده ها حضورشان مستدام :)
پاسخ:
مچکرم:)
خیلی خوبه این نوشته
پاسخ:
خیلی
:)
۰۲ آذر ۹۵ ، ۰۱:۰۹ پری‌سا (ریحان)
من این نوشته رو خیلی دوس دارم..از خودتونه؟
پاسخ:
ن:)
ولی منم دوسش دارم
سلام

تبادل لینک

موفق باشید
۱۰ دی ۹۵ ، ۱۶:۱۸ 🍁 غزاله زند
میشه این جمله رو حس کرد :) 
یاده این بیت از حافظ افتادم :
ناصحم گفت که جز غم چه هنر دارد عشق/برو ای خواجوی عاقل،هنری بهتر از این؟
پاسخ:
نشنیده بودمش خیلی قشنگ بود:]
چه لطیف :)
پاسخ:
:)))
درود . . .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">