فیستول

فیستول مسیری است که از درون به بیرون جوانه میزند برای آشکار کردن آنچه نهان است

فیستول

فیستول مسیری است که از درون به بیرون جوانه میزند برای آشکار کردن آنچه نهان است

درباره بلاگ
فیستول

او ته آ رویایی است که واقعی تر از روزگار من است....

بایگانی
۲۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۲:۲۳

020. گیج کردن من سرگرمی اوست!!

آدم چقدر میتونه نسبت به یه سریال آلرژی داشته باشه؟؟؟

متنفرم متنفرم متنفرم!

و فعلا هیچ چیزی تو زندگیم وجود نداره که با شنیدنش سرتاپا بشم عصبانیت و روح و روانم بهم بریزه جز اسم این لعنتی!

متنفرممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

+ عنوان بی ربط!

متنفرم ازینکه ریحانه تت سی ثانیه در باز میمونه تکون میحوره ک چرا روشن! متنفرم ازینکه شبی صدبار پا میشه ساعت گوشیشو چک میکنه و باز کلشو میذاره ک بخوابه.متنفرم از سلیمی خودخواه ک تا هروقت بخواد با برق روشن میشینه درس میخونه تو اتاق!! متنفرم از فاطمه ک همیشه نصف شب یادش میفته باید صورتشو بند بزنه!! متنفرم ازینکه همیشه سر مسخره ترین چیزا مثل غر شدن کیفش تو بی ار تی تا چند ساعت عصبانیه و مخ ادمو میخوره! متنفرم ازینکه همیشه فک میکنه حق با اونه.متنفرم ازینکه تا عصبانی بشه میزنه ب در کولی گری و هیچی حالیش نمیشه.متنفرم ازینکه آبرومو تو اتاق ک هیچ تو تموم خوابگا برده.متنفرم از سه راهی سلیمی ک هرشب تو جونم فرو میره.متنفرم ازینکه باید اینجا باشم.باید اینجارو تحمل کنم! حداقل تا اخز این ترم. متنفرم ازینکه حتا جرات ندارم حرفمو ب زبون بیارم.ازینکه تا دهنمو باز کنم ی داستان جدید درمیاره و من فقط برای حفظ باقیمونده ابروم همیشه خفه خون میگیرم.متنفرم ازینکه همیشه تزم طلب کاره.من ازین ادما متنفرم.اره متنفرم.ب همین تندی متنفرم.متنفرم از درد دستم.از منظم نبودن سیکل بدنم.ازینکه هرشب یکی گیر بده چرا کج خوابیدی! هربار ب ساعت خوابم گیر بده.همیشه مجبور باشم جواب پس بدم.متنفرم ازینکه سر شوخی رو باز کنم و باز داو و بیداد راه بندازه ب هر بهانه ای! متنفرم ازینکه تمام دلم ازش چرکینه و شوع میکنه ب بچگونه صحبت گردن و من تنها حسم حالت تهوع باشه! اره.من متنفرم.از خواب موندن کلاسام متنفرم.از درامد نداشتنم متنفرم.از آلارمای بی اندازه سلیمی کله صب اونم وقنی خود اشغالش بیداره متنفرم.از هم اتاقیای اصفهانی مسخرم ک همه افکارشون رو مخمه و گاهی حس میکنم اصلا شعور ندارن! مث وقتایی ک خوابی و بالا سرت خرت خرت چیز میخورن! یا تق تق در کمدارو میکوبن.اره.من متنفرم.من ب مرحله از تنفر رسیدم ک حس میکنم رو ب انفجارم.بابت همه تنفر هایی ک ب موقع و ب اندازه ابراز نشدن!بابت همه دندون سر جیگر گذاشتنام متنفرم!!! من از همه متنفرم.دلم میخواد هیچکس نباشه.من از همه متنفرم.متنفرم.متنفرم.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">