فیستول

فیستول مسیری است که از درون به بیرون جوانه میزند برای آشکار کردن آنچه نهان است

فیستول

فیستول مسیری است که از درون به بیرون جوانه میزند برای آشکار کردن آنچه نهان است

درباره بلاگ
فیستول

او ته آ رویایی است که واقعی تر از روزگار من است....

بایگانی

خیلی برایت خوشحالم! خیلی... حالت عجیبی است. حس خنده و گریه باهم! هم دلتنگم و هم بی نهایت شاد...

نفیسه سادات عزیزم... همیشه برایم فرق داشته ای...همیشه بی اندازه برام محترم و دوست داشتنی بوده ای!

شوهرت مرد موقر و متینی بنظر می آمد... امیدوارم سالهای سال درکنار هم خوشبخت باشید...

+ شادی چشمانت وقتی مرا دیدی ک آمده ام از دور پیدا بود... بقول آفتابگردون دل ب دل سوراخ دارد... همانقدر ک من حس میکردم انگار عروسی خواهرم است و راحت بودم تو هم چنان مرا تحویل میگرفتی ک انگار خواهرت هستم! دوست عزیزم...دوست عزیزم... دوست عزیزم.... دیدن تو توی آن لباس زیبا مرا یاد آرزوهای ناکام پدرت می انداخت.... عروس زیبایم! دلم میخواست دستت را بکشم و از ان همه رسمی بودن و عروس بودن خارجت کنم و برویم جایی ک فقط دوست خودم باشی ن عروس این خانواده و دختر آن خانواده و فامیل فلانی... دلم برایت تنگ شده بود...برای محبت های بی وقفه ات....برای غافلگیر کردن من در خوابگاه ک فقط کادوی تولدم را بدهی.... و این حس بد همیشگی ام ک حق دوستی ات را ادا نکرده ام... محال است آن روز های سختت را از یاد ببرم... و خدارو شکر منصوره کنارت بوده همیشه و این خیالم را راحت میکرد همیشه...و تنها دلیلی بود ک باعث شد دوستش بدارم...

نفیسه ی عزیزم...

نفیسه ی عزیزم...

نفیسه ی عزیزم....

از عمق دل دعا میکنم خوشبخت شی.....

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">