فیستول

فیستول مسیری است که از درون به بیرون جوانه میزند برای آشکار کردن آنچه نهان است

فیستول

فیستول مسیری است که از درون به بیرون جوانه میزند برای آشکار کردن آنچه نهان است

درباره بلاگ
فیستول

او ته آ رویایی است که واقعی تر از روزگار من است....

بایگانی
۱۸ مهر ۹۹ ، ۱۴:۰۰

تجربه ی اوج (تئوری)

وقتی ۱۱ ساعت مداوم سرکار بودم ولی خسته نمیشدم!

اولین باری که خارج از دانشگاه روکش کار کردم

اولین باری که از پین استفاده کردم و یه ریشه شکسته رو به شکل دندون بیلدآپ کردم اونم دندون ۱ ! یه ونیر تمام عیار. دقیقا از هیچی یه تاج قشنگ ساختم و اندو عالیش کار خودم بود. (گرچه فرکچر هم دست گل‌خودم بود)

دوتا اندو همزمان توی دو سمت انجام دادم درحالی که منتظر بودم بی حسی پایین بگیره

خیلی با جرات سمت اندو ۶ و روکشش رفتم 

اینا همه تجربه های کوچولو کوچولویی هستن که باعث شدن من دیروز احساس تجربه ی اوج رو داشته باشم.

وقتی دیدم اون مطب رویایی که تو استوری فلانی دیدم مال همون دختر یه ورودی بالاتر از خودمه که فقط نترسیده و جسارت داشته توی کارش! که وقتی باهاش صحبت کردم اصلا حس نکردم از من بهتر باشه فقط توی چشماش جسارتی رو دیدم که مدام تو وجودم دارم سرکوبش میکنم که مبادا گندی بزنم!

که دستیارم منو از کیس های سخت میترسونه! یا مثلا هربار منو از کشیدن دندونای سخت منصرف میکنه.

ولی من باید انجام بدم! من باید بتونم!

وقتی به اطفال علاقه دارم از ترس Manage  سخت نباید بیخیالش بشم!

هرکاری میکنم یه تجربه عالیه و اگر هدفمند انجام بدم و ازشون استفاده کنم میشم همونی که میخوام.

همیشه اوج رو تجربه کن ساحل عزیزم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">