فیستول

فیستول مسیری است که از درون به بیرون جوانه میزند برای آشکار کردن آنچه نهان است

فیستول

فیستول مسیری است که از درون به بیرون جوانه میزند برای آشکار کردن آنچه نهان است

درباره بلاگ
فیستول

او ته آ رویایی است که واقعی تر از روزگار من است....

بایگانی

مثل هر سال...

قلبم در سینه ام,

اشکم در چشم هایم,

و بغض و ناله ام در گلویم بی تابی میکنند...

و دلم به نفسم التماس میکند!

زار میزند ک ساحل! مواظب خودت باش!

مواظب چشمانت, ک از اشک نیفتند...

مواظب گوش هایت,  ک از نوحه نیفتند...

مواظب لب هایت, ک از ذکر یاحسین نیفتند...

مواظب دست هایت, ک از سینه زنی نیفتند...

مواظب قدم هایت, ک از دسته نمانند...

التماس میکند! زجه میزند!

ساحل مواظب باش!

مبادا با اینها گناه کنی و بمانی....

دلم پر میشود از غم...

چشمم پر می شود از اشک...

مگر میشود محرم تو نزدیک باشد و من آرام بنشینم؟!

هرروز..هرساعت..هرثانیه قلبم بی قرار تر میشود...

آقا...

بدتر از هرسال می آیم...

اما اینکه بغض امانم را بریده...

یعنی هنوز حواست ب من هست...

اگر چ شرم نمیگذارد سرم را دربرابرت بلند کنم....

+ مظلوم...جانم حسین, یا ثارالله

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۱۰

نظرات  (۱)

۱۰ مهر ۹۵ ، ۱۵:۴۳ کاظم لمسو

ده ماه گریه کردم در حسرت محرم...
هرچند پرگناهم دلخوش به این دو ماهم...
سلام بر حسین...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">