فیستول

فیستول مسیری است که از درون به بیرون جوانه میزند برای آشکار کردن آنچه نهان است

فیستول

فیستول مسیری است که از درون به بیرون جوانه میزند برای آشکار کردن آنچه نهان است

درباره بلاگ
فیستول

او ته آ رویایی است که واقعی تر از روزگار من است....

بایگانی
۰۴ ارديبهشت ۰۱ ، ۱۷:۴۶

خجالت چرا؟؟

من دیگه قرار نیست خودمو تو تله نقص و شرم بندازم

من آدمی هستم که با همه شرم هام روبرو میشم 

من آدمی هستم که به نقصم اعتراف میکنم و بعد سعی میکنم اونو برطرف کنم و خودمو ارتقا بدم

من آدمی نیستم که به این تله باج بده!

قرار نیست از فکر و ترس موفق نشدن یا تجربه شکست قدمی برندارم 

من امروز دیدم که سخت بود کاری که دوسال عقبش مینداختم اما نه به سختی همه شب هایی که قبل خواب خودمو برای انجام ندادنش سرزنش میکردم و زودتر از این حرفا به فریادش نرسیدم

من عاشق اینم که نقص هام رو بشناسم تا بتونم با مرتفع کردنشون یه قدم جلوتر برم

من قرار نیست اون شخص ایده آلی باشم که در ظاهر میخوام به همه نشون بدم

بله! من نقص ها و شرم هایی دارم

اما براشون تلاش می‌کنم

+ من چند روزه یاد گرفتم اگر قرار کار جدید انجام بدم یا کاری رو ترک کنم نباید هدفم ترک اون باشه. بلکه باید خودم رو همچون آدمی تصور کنم و بعد تلاش کنم به خودم ثابت کنم که همونم

+ سرزنش و اگر و اما رو بذار کنار ساحل عزیزم. کاری که باید انجام بشه رو با تمام وجود انجام بده. اشکالی نداره اگر موفق نشی اما اینننن بده که از ترس موفق نشدن هی امروز و فردا کنی و مدام بهونه تراشی

 +ساحل قوی خجالت نمیکشه. قراره اینو ثابت کنه

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۱/۰۲/۰۴

نظرات  (۱)

کاش عمل کردنش هم به قدر نوشتنش آسان بود

به هر حال ؛ موفق باشید

پاسخ:
اگه آسون بود لفظ جنگیدن کاربرد نداشت. سخته!خیلییییی!
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">