فیستول

فیستول مسیری است که از درون به بیرون جوانه میزند برای آشکار کردن آنچه نهان است

فیستول

فیستول مسیری است که از درون به بیرون جوانه میزند برای آشکار کردن آنچه نهان است

درباره بلاگ
فیستول

او ته آ رویایی است که واقعی تر از روزگار من است....

بایگانی

برای عصب کشی دندان ابتدا آنرا تراش داده سپس با سیخونک کاری عصب آن را میکشیم.پس از آن میتوان براحتی عصب را کشید بدون اینکه به جایی بربخورد و دردی درکارباشد! بعد هم ریشه هارا پرکرده و در دندان را میبندیم انگار ن انگار ک این دندان مرده!چون ظاهر آن کاملا طبیعی است! اندو برای دندانهایی است ک بودنشان در دهان مهم و ضروری است اما دردناک شده اند....آسیب دیده اند....حال یا تروما وارد شده یا ذره ذره پوسیده شده! هرچه ک هست پالپ یا اکسپوز شده یا درحال مرگ است! وقتی یک دندان پزشک نتواند از دندان بیمار دل بکند و بخواهد ان را بدون درد برایش نگه دارد دست ب عصب کشی میبرد. دندانی ک مرده و دیگر دردی ندارد اما هزار و یک فایده ی دندان را دارد و در مضغ و بلع شریک است. دندان عصب کشی شده دندانی است ک فقط احساسی ندارد دیگر گرچه هست!

+ دندان اندو شده درمقایسه با دندان سالم مقاومت چندانی ندارد و ممکن است یک روز یکهو ببینی خورد میشود و در دهانت میریزد!

+اولین مشاوره دندانپزشکی خانوادگی ام برای عصب کشی مریم:)

+ فقط در کشف ماده بی حسی برای درد تراش و اندو مانده ام....هرچه هست این دندان جایش خوب است.هنوز ب ریشه نرسیده.حیف است کشیده شود.فقط باید پوسدگی هایش را گرفت و اندو کرد.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">