فیستول

فیستول مسیری است که از درون به بیرون جوانه میزند برای آشکار کردن آنچه نهان است

فیستول

فیستول مسیری است که از درون به بیرون جوانه میزند برای آشکار کردن آنچه نهان است

درباره بلاگ
فیستول

او ته آ رویایی است که واقعی تر از روزگار من است....

بایگانی

+ سه روز پیش تولدم بود:) تولدم مبارک!

+ باز دوباره شوخی کردم و باز ناراحت شد! ولی دیگه بیشتر از یه بار عذرخواهی نمیکنم:/

ولی شاید دیگه از این شوخی ها نکنم باهاش

واقعا باور کرده بود که لبامو تزریق کردم :))) عزیزدلم😍 یادم می مونه که با اینکه میدونستم انقدر بدش میاد وقتی فکر کرد بدون اطلاعش حتا تزریق کردم نه عصبانیتش رو نشون داد نه گفت زشت شدی و تو ذوقم زد نه صدتا حرف دیگه! فقط گفت چرا ماده شیمیایی رو به پوستت تزریق کردی خودتو اذیت کردی؟ نیازی به این کار نبود و ازین حرفا....

آخه تحسین کردن نداره این اخلاقش؟

+ من که بالاخره لبمو تزریق میکنم یه بارم شده هرچند قبلش موافقتش رو میگیرم. فعلا که لبامون زیر ماسکه! رژ نازنینم پخش شد امروز زیر ماسک و فقط خودم میدونستم چه کردم اون زیر😂 هنوز نفهمیدم چرا رژ میزنم زیر ماسک میرم سرکار

+ هروقت ناراحت میشه میگه بخوابیم. یا بخواب دیگه

این رول رو من باید تو رابطه بازی کنم! جر زنی محسوب میشه!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۱۶

نظرات  (۱)

تولدت مبارک :))))))))

پاسخ:
مرسییییی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">