فیستول

فیستول مسیری است که از درون به بیرون جوانه میزند برای آشکار کردن آنچه نهان است

فیستول

فیستول مسیری است که از درون به بیرون جوانه میزند برای آشکار کردن آنچه نهان است

درباره بلاگ
فیستول

او ته آ رویایی است که واقعی تر از روزگار من است....

بایگانی
۰۷ مهر ۹۹ ، ۱۰:۲۰

بروکن فایل

برای بار دوم فایل شکستم این بار ولی ته ریشه

اگه بگم ذره ای استرس و احساس درماندگی نداشتم واقعا اغراق نکردم! انقدر حس کردم من باید شرایط رو کنترل کنم و توی دست بگیرم که آخ و واخ برام بی معنی بود. با آرامش تمام از یه پیشکسوت کمک گرفتم که البته دستش درد نکنه یه جای بد دیگه زد فایل شکوند😂

مریض پر استرس اشکش در اومده بود و من داشتم از خنده منفجر میشدم وقتی دکتر فایل شکسته رو بهم نشون داد

یه راه خوب از کنارش باز کرد عصب کشی مریض با موفقیت تموم شد دوتا فایل توی دندونش جاموند و یه ترمیم خوشگل تحویلش دادم و البته با همه ی نیرو گفتم ساحل تو باید بتونی! و حال مریض رو خوب کردم جوری که با لب خندون رفت و هی میخواست دندونای دیگه ش رو چک کنم براش!

برای سومین شب ۱۱ از سرکار راه افتادم به سمت خونه و به این فکر کردم که چرا هربار تا ۱۱ طول میکشه؟ :/

broken file

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۰۷

نظرات  (۱)

:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">