فیستول

فیستول مسیری است که از درون به بیرون جوانه میزند برای آشکار کردن آنچه نهان است

فیستول

فیستول مسیری است که از درون به بیرون جوانه میزند برای آشکار کردن آنچه نهان است

درباره بلاگ
فیستول

او ته آ رویایی است که واقعی تر از روزگار من است....

بایگانی

قبل خواب تماس ممنوع!

این تصمیمی بود که دیشب گرفتم وقتی جهت آزار و داشتن مکالمه طولانی تر تماس تصویری رو تبدیل به صوتی کردم و آنگاه توی تاریکی محض توی گوشم صداش میومد و بعد تماس فرت...

حالا بیا به این ذهن بدبخت عاشق حالی کن تماس بود! واقعی نبود! اینجا نیست! کیلومتر ها دورتره!

گفتن اینجور احساساتم فقط باعث میشه بیشتر نگران بشه و همش در اضطراب و عذاب وجدان دوری باشه.... پس فقط گفتم اگه من اصرار هم کردم تو دیگه نیا تماس😑

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۰۴

نظرات  (۱)

آخی چقد قشنگ امیدوارم هرچه زودتر بهم برسید(این فاصله برداشته بشه)

.....آهای تمومه زندگیم بی تو تمومه زندگیم......

+ نمی دونم دیگه امیداوارم چیزه بدی نگفته باشم...ولی از قبل ببخشید :)

پاسخ:
ممنون:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">