فیستول

فیستول مسیری است که از درون به بیرون جوانه میزند برای آشکار کردن آنچه نهان است

فیستول

فیستول مسیری است که از درون به بیرون جوانه میزند برای آشکار کردن آنچه نهان است

درباره بلاگ
فیستول

او ته آ رویایی است که واقعی تر از روزگار من است....

بایگانی
۲۸ شهریور ۹۹ ، ۱۷:۰۶

پروانه کوچولو

چند تا عکس تتو پیدا کردم رو جاهای مختلف بدن فرستادم گروه دوستام نظرشونو بپرسم کجا بهتره؟ و نمیفهمم چرا انقدر تعجب کردن که من به تتو علاقه دارم:/

حالا تتلو که نخواستم بشم کل سر و صورتمو تتو بزنم. یه پروانه کوچولو پشت گوش یا کتف یا یه زنجیره گل دور مچ پا یا بالاتر😍

+ بعضی وقتا عکس که میفرسته بنظرم غریبه میاد یهو. نمیتونم ارتباط برقرار کنم با بعضی عکساش نمیدونم چرا؟

+سه روز قبل سرگیجه عجیبی داشتم دیروز سردرد و سرگیجه و از دیشب مشکلات گوارشی هم اضافه شده. انقدر این ویروس لعنتی عجیب غریبه علایمش که نمیدونم میتونه مربوط به اون باشه یا نه

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۲۸

نظرات  (۱)

حالا اونا که بیشتر باهاتون آشنایی دارن ولی منم که چنتا مطلب ازتون خوندم برام عجیب اومد....

امیدوارم کرونا نگرفته باشید ツ .....

پاسخ:
عجب
مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">