فیستول

فیستول مسیری است که از درون به بیرون جوانه میزند برای آشکار کردن آنچه نهان است

فیستول

فیستول مسیری است که از درون به بیرون جوانه میزند برای آشکار کردن آنچه نهان است

درباره بلاگ
فیستول

او ته آ رویایی است که واقعی تر از روزگار من است....

بایگانی
۲۳ شهریور ۹۹ ، ۱۰:۵۴

تا ده و نیم تخت میخوابیم!

هروز از ۶ تا ۹ صبح حداقل در سه مرحله بیدارش میکردم و میگفتم من دیگه خوابم نمیبره پاشو. اونم ملافه رو میکشید روی سرش و میخوابید و باز نیم ساعت دیگه تلاش های من...

حالا که امروز ۵ صبح بیدار شده و رفته تهران تا همین نیم ساعت پیش خواب بودم تختتتتت حتا نپرسیدم رسیدی؟ نرسیدی؟ چه خبر؟ یعنی چند بار بیدارشدم دنبال گوشیم گشتم زنگ بزنم وسطش خوابم برد

حالا هی میگه ساحل خوش بحالت! کارت چقدر خوبه.چقدر دست خودته. از این کلینیک خوشت نیاد میری بعدی.از این ساعت خوشت نیاد میری شیفت دیگه. دوست داشتی زودتر برمیگردی نداشتی دیرتر :دی

منم گفتم عوضش من کرونا میگیرم تو دهن مریض تو نمیگیری:/

+آی لاو مای جاب

+شروع کردم به انجام برنامه ریزی برای آینده شغلی و مطب

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۲۳

نظرات  (۳)

این مطلبتون خیلی متفاوت بود..... :)

پاسخ:
تفاوت خوب یا بد؟

مثبت تر بود( فضای شاد تری داشت) ولی به نسبت بقیه نوشته هاتون سطحی تر  ...تفاوت خوب یا بد؟ به این نظر نگاه نکردم ولی همه ی تفاوتا خوبن البته اکثر :).... 

بازم ببخشید ツ


+بی ربط:

می تونم یه پیشنهاد بدم؟ یه متن ادبی بنویسید یه چیزه رمانتیک گونه فک کنم چیزه خوبی از آب در بیاد خودتون چی فکر می کنید؟......

پاسخ:
روحیه نوشتن متن ادبی ندارم دیگه:)

 ممنون که جواب دادی ツ 

پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">