فیستول

فیستول مسیری است که از درون به بیرون جوانه میزند برای آشکار کردن آنچه نهان است

فیستول

فیستول مسیری است که از درون به بیرون جوانه میزند برای آشکار کردن آنچه نهان است

درباره بلاگ
فیستول

او ته آ رویایی است که واقعی تر از روزگار من است....

بایگانی
۱۵ شهریور ۹۹ ، ۰۰:۴۶

رژ قرمزتو نزن!

+همین که الان زدی خوبه.اون رژ قرمزت رو که میزنی چهرت عوض میشه.

-برق لب؟

+ اوهوم. اصلا کرم چرا میزنی پوستت همینجوری بهتره. اونجوری یه مدل دیگه ای میشی

- اما کرم من انقدر رنگ پوستمه که مشخص نیست حتا! تازه من خیلی کم زدم و فقط بعضی جاها! شاید بخاطر خط چشم اینجوری فکر میکنی... 

(و در فکر که خط چشم من که نازک ترین و کوتاه ترین حالت رو داشت🤔)

+ شاید! خودت خوشگل تری ولی

خب من تورو از اول بدون آرایش دیدم اومدی پیشم... همونجوری خوبی.

-🤔

++ مگه میشه یه مرد از رژ لب قرمز خوشش نیاد :/

++ باید خوشحال باشم که چهره خودمو دوست داره یا ناراحت که ذوقم برای آرایش رو از بین میبره؟

بهرحال خداروشکر که لازم نیست وقتمو صرف آرایش کنم و پوستمو نابود...

ولی گاهی لازمه خب:( خودم که ذوق میکنم! همین خوبه

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">