فیستول

فیستول مسیری است که از درون به بیرون جوانه میزند برای آشکار کردن آنچه نهان است

فیستول

فیستول مسیری است که از درون به بیرون جوانه میزند برای آشکار کردن آنچه نهان است

درباره بلاگ
فیستول

او ته آ رویایی است که واقعی تر از روزگار من است....

بایگانی

یه روز صبح زنگ بزنه از خواب بیدار شی یهو نتیجه ش این بشه که شب بیاد:)

+ نمیدونم این بی‌طاقت بودنم چقدر طبیعیه. برام سواله که چطور بقیه میتونن سالها دوست بمونن یا بدتر از اون عقد باشن و دور از هم باشن؟

نکنه زیادی ضعیفم؟ نکنه وابسته ام؟ البته که نه وابسته نیستم چون توی نبودش زندگیم جریان داره کاملا. پس چرا حس میکنم یه تیکه از وجودم نیست؟

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۱۳

نظرات  (۱)

خوبه به کسی وابسته باشی  کسی که بدونی همیشه باهات می مونه... من دوس  دارم به تقلید از شما یه وبلاگ مثل شما داشته باشم البته می دونم به خوبه شما نمیشه.... فقط ای کاش اگه اینکارو کردم بتونم ادامش بدم مثل شما...

پاسخ:
ولی بنظر من وابستگی به هیچ چیز خوب نیست...
من فقط حالاتم رو ثبت میکنم چون تو دنیای واقعی علاقه ای به دردودل کردن با کسی ندارم. این باعث شده ۱۰ سال اخیر وبلاگ نویسی کنم. اگه حالت رو خوب میکنه بنویس. من گاهی میرم احساسات مثلا ۴ سال قبلم رو میخونم برام جالبه. آدم روند تغییراتش رو بهتر متوجه میشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">