فیستول

فیستول مسیری است که از درون به بیرون جوانه میزند برای آشکار کردن آنچه نهان است

فیستول

فیستول مسیری است که از درون به بیرون جوانه میزند برای آشکار کردن آنچه نهان است

درباره بلاگ
فیستول

او ته آ رویایی است که واقعی تر از روزگار من است....

بایگانی
۰۶ شهریور ۹۹ ، ۰۳:۴۹

یافتم!

بعد از کلی سرچ و خوندن ایده های مختلف بهترین ایده به ذهن خودم رسید!

به این صورت که کتاب مورد علاقه ش رو که خریده بودم ویراستاری کردم!

یعنی چی؟ 

یعنی اون جملات و شعرهایی که قبلا باهاشون بهش ابراز علاقه کرده بودم بعلاوه تعداد زیادی جدید بعلاوه یه سری جمله های کوتاه و نشانه های تصویری که بین خودمون مفهوم داره رو به متن کتاب اضافه کردم!

ایده بعدی توی ذهنم کشیدن داستان ازدواجمون گوشه صفحاته که وقت تند صفحه زدن شکل انیمیشن بشه:)

نمیدونم کی خواهم دیدش ولی قطعا روز تولدش اینجا نیست :(

احتمالا این کادو رو پست کنم ولی کادو اصلی رو پیش خودم نگه دارم تا وقتی که بیاد!

شایدم هردو رو پست کردم نمیدونم...

ولی دوست داشتم وقتی بازشون میکنه ببینم چهرش رو اونم توی یه برنامه سوپرایز توی کافه ای که آخرین جلسه رسمی صحبت های خواستگاریمون بود با کیک خامه ای مورد علاقه ش:(

+ از وقتی دلایل ناراحتیمو دقیق بررسی کردم حالم بهتر شده!

امشب تونستم کلی بخندم :)

گرچه عمده احساسات منفیم سر جاش هست ولی سعی کردم توی حرفامون فقط توی قسمتی باشم که اذیتم نمیکنه...

هنوز راحت نیستم و فراموشم نشده مزه تلخ اون صبح نحس

+ هربار که میرم پیام های اون روزای اول رو میخونم هم میخندم هم گریه م میگیره!

چقدر عجیبه که ذره ذره کسی وارد قلبت بشه یه جوری که یادت نیاد قبل اون چجوری زندگی میکردی

حس میکنم دلتنگ همه لحظاتی ک تو زندگیم بوده هستم

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۰۶

نظرات  (۱)

چه فکر جالبی!

پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">