فیستول

فیستول مسیری است که از درون به بیرون جوانه میزند برای آشکار کردن آنچه نهان است

فیستول

فیستول مسیری است که از درون به بیرون جوانه میزند برای آشکار کردن آنچه نهان است

درباره بلاگ
فیستول

او ته آ رویایی است که واقعی تر از روزگار من است....

بایگانی
۱۳ اسفند ۹۸ ، ۰۱:۴۱

علاقه قطره چکونی

انقدرررر ذره ذره دارم بهش علاقه مند میشم ک گاهی خودم تعجب میکنم از احساسم!

هنوز یه چیزایی درست نیست البته که من میذارم پای گارد خودم.

اون کسی نیست ک من تو نگاه اول دل بسته ش بشم

یا یه ویژگی خاص داشته باشه دلم بریزه یا بلرزه

اون جوری هست ک ذره ذره داره نفوذ میکنه تو قلبم جوری ک هرقدم حس میکنم همه بجز اون دارن از چشمم میفتن

+ عروسکای قشنگمممم بچه های نازمممم بعد ۷ سال دوباره از انبار آوردمشون بیرون😍 دست و روشونو تمیز کردم.لباساشونو شستم

قشنگای مامان😍

مهدی رو هم تهدید کردم ک حق نداری بخندی :/

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۱۳

نظرات  (۱)

روزات همینجوری قشنگ باشن

پاسخ:
ممنونم عزیزم
تو این روزای کرونایی امیدوارم حال دل تو هم خوب باشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">