فیستول

فیستول مسیری است که از درون به بیرون جوانه میزند برای آشکار کردن آنچه نهان است

فیستول

فیستول مسیری است که از درون به بیرون جوانه میزند برای آشکار کردن آنچه نهان است

درباره بلاگ
فیستول

او ته آ رویایی است که واقعی تر از روزگار من است....

بایگانی
۰۵ اسفند ۹۸ ، ۰۰:۴۹

اشتباه کردم؟

یه حس بد تمام وجودمو گرفته

مث ی بختک روی قفسه سینه م

چرا مهدی مثل یه کوه آتش فشان یهو منفجر شد امشب؟

چرا انقدر تو دلش از خانواده من کینه س

چرا انقدر دیر و سخت فراموش میکنه؟

الان طرف منه اگر یه روز نظر من مخالفش باشه چی؟ اون موقع از منم کینه میگیره؟

چرا وقتی عصبانی بود هیچکدوم از حرفای من حالشو عوض نکرد؟

چرا جملات محبت آمیزمو ندیده گرفت؟

چرا براش مهم نبود که بهش گفتم منو چجوری صدا کنه؟

چرا برداشتن اینهمه مرز براش مهم نبود؟

دارم اشتباه میکنم؟

انتخابم اشتباهه؟

خدایا! کمکم کن

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">