فیستول

فیستول مسیری است که از درون به بیرون جوانه میزند برای آشکار کردن آنچه نهان است

فیستول

فیستول مسیری است که از درون به بیرون جوانه میزند برای آشکار کردن آنچه نهان است

درباره بلاگ
فیستول

او ته آ رویایی است که واقعی تر از روزگار من است....

بایگانی
۱۸ بهمن ۹۸ ، ۲۳:۳۶

تسلیم پزشک

حس میکنم ذوق مرگ شد ک قراره برم با یه رنگ دیگه پارچه بخرم

اما اینو جرات نکردم ب زهرا بگم. وگرنه میگفت خاک تو سرت

سلیقه مهدی یا زهرا؟

+ دارم وابسته میشم. خیلی بده

کاش توی یه شهر بودیم هر روز همو میدیدیم

+ فقط هربار ک میپرسه بهتر شدی؟ الکی میگم الحمدلله.بهترم:/

فردا دیگه میرم دکتر. واقعا خودمم خسته شدم از این حال

مخصوصا ک حتا مهدی هم متوجه گود افتادن چشمام شده

باید برم خودمو تسلیم کنم.... با پای خودم. فایده نداره😢

... از وقتی نیدل شدم و نرفتم ازمایش بدم همش نگرانم ک هپاتیتی چیزی داشته باشم

من میگم بریم ازمایش خون استرسم از خودمه ن نخوردنمون ب هم

+ چرا نمیرم تیتر بدم؟ چون احمقم چون تنبلم چون جدی نگرفتم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">