فیستول

فیستول مسیری است که از درون به بیرون جوانه میزند برای آشکار کردن آنچه نهان است

فیستول

فیستول مسیری است که از درون به بیرون جوانه میزند برای آشکار کردن آنچه نهان است

درباره بلاگ
فیستول

او ته آ رویایی است که واقعی تر از روزگار من است....

بایگانی
۰۱ اسفند ۹۷ ، ۰۲:۱۲

ناگهان ۱۷

بالاخره موفق شدم فیلمی ک اینهمه وقت دانلود کردم و هی میخواستم ببینم رو ببینم!

از اومدن زیرنویس فارسیش نا امید شدم و بالاخره با زیرنویس انگلیسی دیدمش. اولین بار بود که این کار رو میکردم ولی انقدر برام روون بود که حس نمیکردم انگلیسیه. کنجکاو شدم یه فیلم آمریکایی هم با زیر نویس ببینم و بسنجم خودمو.

انقدر فیلمش برام جالب بود ک منو کشوند اینجا تا بعد چند وقت یه چیزی بنویسم.

دلم میخواد به ۱۷ درونم سلام کنم و بگم از این به بعد سعی میکنم به خواسته ها و آرزوهات بیشتر توجه کنم....

+ اصفهانی هارو بو میکشم انگار. بقول مرضیه ک میگه فلانی از نفس کشیدنش هم لهجه ترکیش پیداس انگار اصفهانی ها از نگاه کردنشونم حتا پیداس اصفهانی هستن!

طرف از کنارم رد بشه اگ اصفهانی باشه حس میکنم ینی!!

+ کی حوصله این رزیدنتای مغرور از دماغ فیل افتاده رو داره فردا؟ هر دفه نگاهش هم تیکه و منظور داره. معذبم میکنه. امیدوارم فردا دیگه با من کار نکنه حوصله شو ندارم

+ با این ک روت اول رادیو بودن به فارسی سخت سرویسمون کرده ولی این حسن رو داشته ک امروز کمترین کنکات رو بدم و بیشترین زاویه مناسب رو. ینی بایت هایی ک امروز گرفتم با هفته قبل قابل مقایسه نیس. چه فایده ک باز یادم میره بعد یه مدت مث همه ترمای گذشته

دوروزه قراره برم پرونده نمونه هام رو بگیرم از رزیدنت اما انقدر رادیو شلوغه ک تا ۲ تو بخشم و وقت نمیشه... فردام ک باز آقا شیره نمیذاره پامونو بذاریم بیرون بخش. چقدر بد شد...

سه روزم هست که منتظر خبر این پسره م ک بگه بالاخرخ ایا وکیلم کولیسشو بهم بده یا ن! وای تو این بی پولیم فک کن مجبور شم کولیس بخرم...

+ ب پول بورس نمیخوام دست بزنم ب هیچ وجه...اون مال مامانمه... پول حقوقمم ک اصن نمیدونم چجوری فقط تو سیم ثانیه تموم شد! من موندم و پول خوابگا و پالتو نخریده و ۲۰۰ تومن پول ابجی ک باید بهش برگردونم!

ینی پول بگیرم؟ چقدر بگیرم؟ من ک کارم با این پولا راه نمیفته.... خیلی بیشتر نیاز دارم

خدایا خودت یه پولی برسون!

و پول بنظرم مهمترین مسئله بعد از عشقه تو زندگی! ینی خیلی جاها عشقم با پول میاد! اصن سواد و مدرک و اینا هیچی مهم نیس! بقول ارسلان با یه شاسی بلند دیپلم ردی مهندس میشه!

اگه غیر از اینه چرا باید یه استاد متخصص لثه تو مطب دانشجوی عمومیش کار کنه؟؟😑

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۰۱

نظرات  (۲)

۰۱ اسفند ۹۷ ، ۱۲:۴۳ 🍁 غزاله زند
تشویق شدم که برم یه فیلم به زبان اصل ببینم :) 
پاسخ:
چه عالی!!!
البته فیلم رو که بنظرم جز به زبان اصل نباید دید. نصف هنر فیلم به صداگذاری ها و لحن دیالوگ ها و موسیقیه ولی بنظرم توهم سعی کن با زیرنویس انگلیسی ببینی حتما واقعا موثره
اگ فیلم خوبی دیدی بگو منم ببینم:)
۰۳ اسفند ۹۷ ، ۰۱:۲۴ 🍁 غزاله زند
فیلم خوب :
خطای ستارگان بخت ما
lion
مردی بنام اوه
wonder
لوسی
اینا رو تا جایی که ذهن یاری کرد و گفتمشون،خیلی دوست داشتم و دارم :) 
پاسخ:
لوسی و لیون رو دیدم قشنگن. مردی به نام اوه رو یک ساله دانلود کردم نمیدونم چرا به دلم نمیچسبه ببینمش.یه حال خاصی میخواد انگار
ولی اون دوتا رو ندیدم.حتما دانلود میکنم متشکرررررر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">