فیستول

فیستول مسیری است که از درون به بیرون جوانه میزند برای آشکار کردن آنچه نهان است

فیستول

فیستول مسیری است که از درون به بیرون جوانه میزند برای آشکار کردن آنچه نهان است

درباره بلاگ
فیستول

او ته آ رویایی است که واقعی تر از روزگار من است....

بایگانی
۰۵ آبان ۹۷ ، ۰۱:۳۷

دوقلو های زمانی؟!

برای هزارمین بار همه جارو چک میکنم

ولی خبری نیست ک نیست

مگ میشه اینهمه انتظار الکی باشه؟

مطمئنم ک نیست

قلب من دروغ نمیگه

پس هزار بار دیگه هم چک میکنم

هزار روز دیگه هم منتظر میمونم

چیری ک باید بشه میشه!

+ بقول غزالیات منم چند وقته همش ساعتارو جفت میبینم

خرافاتیش میشه اینکه یکی ب یادته

هرچی باشه حس خوبی ب من میده

دیوونه ای مث من همه چیزو ب فال نیک میگیره

چقدر این دیوونگی قشنگه :)

+ دوقلوهای زمانی خیلی تعبیر و تفسیر قشنگیه از غزالیات

دوسش داشتم

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۰۵

نظرات  (۱)

۰۸ آبان ۹۷ ، ۱۹:۵۱ 🍁 غزاله زند
ای عزیزممم! 😍 
پس تو هم مثلِ من شدی! امیدوارم همه چیز به خوبیِ همون فالِ نیکی که از این ساعت‌های شبیه به هم گرفتیم پیش بره :) 
پاسخ:
ان شاءالله...
دعا میکنم حال هممون خوب باشه و زندگیمون پر از فال نیک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">