فیستول

فیستول مسیری است که از درون به بیرون جوانه میزند برای آشکار کردن آنچه نهان است

فیستول

فیستول مسیری است که از درون به بیرون جوانه میزند برای آشکار کردن آنچه نهان است

درباره بلاگ
فیستول

او ته آ رویایی است که واقعی تر از روزگار من است....

بایگانی
۱۹ ارديبهشت ۹۷ ، ۰۱:۳۵

هفته نحس

وقتی ن اشتها دارم و ن بیشتر از چند لقمه زورکی میتونم بخورم... اما کل روز از گرسنگی ضعف‌دارم و حالم بده و دلم قار و قور میکنه!

کاش این هفته تموم شه راحت شم

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۱۹

نظرات  (۱)

استرس فشار زیادی به آدم وارد میکنه.نفس عمیق بکش عزیزم،خدا بزرگتر از استرس و نگرانی‌هاته ;) 
پاسخ:
من استرسم درونیه
گاهی حتا خودمم نمیدونم ک استرس دارم انقدر و از حالات فیزیکیم میفهمم.
آره‌.توکلم ب خداست
متشکرم غزاله جون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">