فیستول

فیستول مسیری است که از درون به بیرون جوانه میزند برای آشکار کردن آنچه نهان است

فیستول

فیستول مسیری است که از درون به بیرون جوانه میزند برای آشکار کردن آنچه نهان است

درباره بلاگ
فیستول

او ته آ رویایی است که واقعی تر از روزگار من است....

بایگانی
۱۷ ارديبهشت ۹۷ ، ۰۳:۳۲

تو که میدانی

نصف شبه و باز از خواب بیدار شدم

حس میکنم اصلا نخوابیدم و تو خیالات خودم بوده فقط

ذهن آشفته ی من میخواد آروم بگیره

اما خوابم نمیتونه آرومش کنه...

+ توی ی رابطه وقتی کسی فکر کنه داره بیشتر فدا میشه شروع میکنه ب دست و پا زدن... ب توقعات بیشتر... ب زودرنجی.... این خیلی درده! وقتی کسی حس کنه تو رابطه بیشتر مایه گذاشته همیشه حس میکنه نکنه سرش داره کلاه میره؟ تو رابطه هاتون دقت کنید هردو طرف ممکنه فکر کنن دارن بیشتر مایه میذارن...

رابطه ازونجایی خراب میشه ک ی چیزایی مث مار دور گلوت بپیچه و نیشت بزنه و نتونی حرفتو بزنی... از وقتی نشه حرف زد فاتحه ش خوندس!

تروخدا آدمارو تغییر ندیم بزور! خمیر بازی ک نیستن! آدمارو باید پذیرفت و همونجوری دوس داشت. ن اینکه بخوای بکوبی بسازی. هر کسی نقص هایی دلره ک هرچی نزدیک تر بشی بیشتر میبینی... اگ نمیتونی نقصای یکی رو تحمل کنی فاصله تو باید درست کنی! همین!!

++تو ک میدونی چرا حالم دگرگونه؟ چرا نصف شبم با تپش قلب بیدار میشم؟

دلت برام تنگ شده؟؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">