فیستول

فیستول مسیری است که از درون به بیرون جوانه میزند برای آشکار کردن آنچه نهان است

فیستول

فیستول مسیری است که از درون به بیرون جوانه میزند برای آشکار کردن آنچه نهان است

درباره بلاگ
فیستول

او ته آ رویایی است که واقعی تر از روزگار من است....

بایگانی
۰۱ ارديبهشت ۹۷ ، ۰۳:۱۹

مرض دیر خوابی

نمیدونم چرا از بچگی عادت داشتم صبر کنم همه بخوابن بعد من بخوابم

ینی الانم اگ از شدت خواب بمیرم انقدر بیدار میمونم ک ساعتی بگذره از خواب همه بعد‌ تازه بخوابم!

ینی اصن ی آرزوهای بچگانه ای دارم ک مثلا کاش میشد آدما همش بیدار باشن یا فقط هروقت دلشون بخواد بخوابن

تازگیافهمیدم این آرزوی نازین هم هس. چون حس میکنه ساعات روز براش کمه و وقت نمیکنه ب اندازه کافی بازی کنه! مث من😑

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۰۱

نظرات  (۳)

۰۱ ارديبهشت ۹۷ ، ۰۳:۴۸ مجهول الهویه
جالب بود مثل من هستی! یا شاید بیخیال سوء برداشت میشه
پاسخ:
چرا سوء برداشت؟
۰۳ ارديبهشت ۹۷ ، ۰۲:۰۲ مجهول الهویه
آخه در ادامه خواستم بنویسم یا تو مثل من که گفتم بیخیال اینجا ایران و همه ایرانی هستن. سوء برداشت میشه. همین
پاسخ:
اوهوم. از اون لحاظ
ولی فکر نمیکنم چیز عجیبی باشه و جای سوء برداشتی
۰۴ ارديبهشت ۹۷ ، ۰۴:۳۱ مجهول الهویه
خب این عالیه
مثبت اندیشی
پاسخ:
:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">