فیستول

فیستول مسیری است که از درون به بیرون جوانه میزند برای آشکار کردن آنچه نهان است

فیستول

فیستول مسیری است که از درون به بیرون جوانه میزند برای آشکار کردن آنچه نهان است

درباره بلاگ
فیستول

او ته آ رویایی است که واقعی تر از روزگار من است....

بایگانی
۲۵ بهمن ۹۶ ، ۲۲:۰۶

هوا عالیه! آبی آبی

کله سحر وقتی از در اومده بودم بیرون توی کوچه و تقریبا میدویدم که ب کلاسم دیر نرسم یهو نگاهم افتاد ب آسمون.... وباور نکردنی بود! محشر بود

هیچوقت آسمون تهرانو انقدر آبی ندیده بودم😍

دیگه برام مهم نبود دیرم بشه و وسط کوچه وایسادم و همینجور خیره شدم ب آسمون! چقدررررد خوشرنگ بود! مث رنگای کارتونا! ن! خیلی جذاب تر بود

این شد ک دلم نیومد عکس نگیرم

تا ظهر هم همش منتظر بودم از دانشگاه بیام بیرون و دوباره اون آبی قشنگو ببینم! مث رویا بود امروز

+ آدم ی نعمتایی رو نداره و نمیفهمه ک نداره... ما آدما با منفعت طلبی هامون گند زدیم ب طبیعت... انگاری ک تنها موجودات زنده رو زمین باشیم همه جهانو از آسمون آبی محروم کردیم! بیچاره پرنده ای ک خونه ش آسمونه و از دود پر شده.... 

ینی آدم این آسمون قشنگو هر روز ببینه توانایی داره بازم افسرده بشه؟ 

آبی آسمون سبز درخت طلایی خورشید اینهمه رنگ قشنگ ک خودمون از خودمون گرفتیم😔 از  اونور همه افسرده نشستیم تو خونه ها

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">