فیستول

فیستول مسیری است که از درون به بیرون جوانه میزند برای آشکار کردن آنچه نهان است

فیستول

فیستول مسیری است که از درون به بیرون جوانه میزند برای آشکار کردن آنچه نهان است

درباره بلاگ
فیستول

او ته آ رویایی است که واقعی تر از روزگار من است....

بایگانی

امشب اولین یلدایی بود ک در جمع خانواده فال گرفتم و چ فالی! به به!

حافظ جان امشب تمام سعیش رو کرد ک ب من امید بده و منم صدبار فال گرفتم و دهنش رو صاف کردم!

جواب فال این بود ک دست از بهونه ها بکش و تلاش کن ک سختی های زیادی میبینی ولی باید در راه دانش تلاش کنی که به نتیجه برسی😍 و من اینو با نیست خوندنم برای رزیدنتی گرفته بودم ک تو تصمیم و سردرگمی این روزام‌واقعا خوب بود

اما اولین فالم این بود ک معشوقت همین نزدیکه و تو نباید مایوس بشی و اون هم پشیمون‌میشه و برمیگرده. تو فقط سعی گن رابطتو با خدا نزدیک تر کنی!

خب من همش‌فکر کردم ک این معشوقه ی بنده کیه و دهن حافظ رو صاف کردم ولی بیش از این بهم اطلاعات نداد و هربار تکرار کرد ک همین نزدیکی هاس و بزودی خبر های‌خوشی میرسه و بزودی با انسان های شریفی اشنا میشی ک‌ باید بهشون احترام بذاری و سرنوشتت به اونا گره خورده و ازین‌حرفا. من همش منتظرم با ادم جدید اشنا شم حالا

بعدم ک ی خط درمیون میگف رابطتو با خدا بهتر کن و سه نقطه هایی ک‌بماند

آ قربونت بشم حافظ جون تو از کجا از دل من انقدر خبر داشتی.....

ولی این معشوقم کاش بهم میگفتی کیه من از فضولی میمیرم‌ک:/ کیه ک قراره پشیمون بشه🙄

فال سید حسن هم خیلی خب بود و شده بود مرید حافظ! با اشک نشوندیمش ک فال بگیره ولی با خنده بلند شد و کتاب رو گرفته بود و هی میبوسید و میگفت حافظ تو چقد خوبی! از کجا فهمیدی!

فال همه خوب بود بجز اولین فال فهیمه و فال آخرین نفر ک فاطمه بود و طفلک فاطمه.... چ خونه ی سوت و کوری داشتن امشب.... خدا سایه هیچ پدر و مادری رو از سر کم نکنه...مخصوصا مادر ک چراغ خونه س😭

ی یلدای دیگه گذشت و فقط یک دقیقه بیشتر از شب های دیگه بود... ولی من دلم گرفته از جمع خانواده ای ک انگار داره پاشیده میشه... ازین ک مث قدیما همه نمیتونن همزمان باشن..دلم گرفته برای اون سفره های بلند ک اخرم جا نمیشدیم و دو زانو مینشستیم... دلم گرفته... حس. میکنم ی چیزی لازمه ک مارو ب هم برگردونه! خدایا کانون همه خانواده هارو گرم تر کن...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">