فیستول

فیستول مسیری است که از درون به بیرون جوانه میزند برای آشکار کردن آنچه نهان است

فیستول

فیستول مسیری است که از درون به بیرون جوانه میزند برای آشکار کردن آنچه نهان است

درباره بلاگ
فیستول

او ته آ رویایی است که واقعی تر از روزگار من است....

بایگانی
۲۷ خرداد ۹۶ ، ۰۵:۴۸

عظیمی جان جانان

انقدر این چند وقته خواب آدمای مختلف رو میبینم ک خودم خندم میگیره دیگه!

از دختر خاله جان گرفته تا عظیمی جان جانان!

هم کلاسی ها و هم خوابگاهی ها و خانواده و فامیلو....

تا مریض کامل!

تا بخش پروتز!

تا کلاس جراحی!

ینی ذهنم تو خواب هزار جا سیر میکنه!

فک کنم از عواقب روزه گرفتن تو این گرماس. مخم داغ کرده ارور داده :|

+ گوشی ایرانی؟؟؟ سامسونگ؟ سونی؟

گیج گولنگ گرفتم بس ک فکر کردم! نمیتونم تصمیم بگیرم....

اخه جی ال ایکس ک ایرانی نیس. دلم نیس ک بخرم. عباس میگه حمایت از تولید ملی.

تو گوشی حمایت نکنم نمیشه؟!

از بس ب این قضیه فکر کردم خل شدم

+ خوبه ک بگم همین لحظه ک اینجا نشستم بشدت خوابم میاد سردرد گرفتم ولی نباید بخوابم چون 7:30 کلاس ترمیمه و نباید غیبت بخورم.و این تن شریف امروز امتحان پریو دارم و مثل همیشه  حس میکنم هیچی بارم نیس :|

اینه ک باید برم درس بخونم و نمیدونم تو سایت های مختلف چرا دارم گوشی های مختلفو مقایسه میکنم!

خدایا دو شبش ک گذشت... شب سومی حداقل شفا بده

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">