فیستول

فیستول مسیری است که از درون به بیرون جوانه میزند برای آشکار کردن آنچه نهان است

فیستول

فیستول مسیری است که از درون به بیرون جوانه میزند برای آشکار کردن آنچه نهان است

درباره بلاگ
فیستول

او ته آ رویایی است که واقعی تر از روزگار من است....

بایگانی
۲۴ خرداد ۹۶ ، ۱۴:۴۰

مسخرگی

صب تصمیم گرفتم امروز با ی دید دیگه برم دانشگا

این شد ک فکر کردم با چه دیدی؟

ی موضوع جذاب! یهو تو ذهنم ایجاد شد و اونم اینکه ب این قضیه فکر کنم ک اگ بخوام ازدواج کنم چجور آدمی رو میپسندم و تصمیم گرفتم هرکی رو ک دیدم آنالیزش کنم ببینم چند درصد ملاک های منو داره!

اولین چهره ای ک دیدم یکی از سال آخری ها بود ک آدمی بس پرو و بی حیاس و همونجا مخم آلارم زد ک عه این چ کوفتی بود!

بعدیش پسری بود عمیقا ارادتمند ب دخترای دانشکده و کلا صمیمی با همه ک من به شخصه رو این موضوع خیلی حساسم و 95 درصد بچه های دانشکده البته این مدلی هستن.

سومی ی آقای محترمی بود ک ی هفته ای میشه انقدر تمیز رفته تو کار ابروهاش ک کنجکاو شدم ببینم آرایشگا کجا رفته ک انقدر کلفت و حالت دار و قرینه براش برداشته! اصن جلوه ی دماغ عملیش دو برابر شده بود! بضی وقتا میگم گناه داشت دختر نشد با ا ین همه ناز و عشوه!

چهارمی یکی دیگه بود ک همش میخواد بگه خیلی بارشه و البته واقعا هم خیلی بارشه و مغرور و پرحرف هم هس.اما بنظرم بیشتر از اونی ک میدونه خودش رو نشون میده.(طفلی سر ارائه اومد تز بده امروز و استاد ضایه ش کرد)

و همینجورررررررررررر پسرهای متعدد دیگری ک هرکدومو نگاه کردم دیدم واقعا حتی50 درصد ملاک های منم نداشتن! نمیدونم من از مریخ اومدم یا پسرا دیگه مرد نیستن یا دانشگاه ما مرد نمیگیره!

آخرین پرده ی نمایش امروز هم توی بخش ارتو بود و من اونجا فهمیدم منشی بخش اونجا همه ی ملاک های من رو داره ولی خب از اونجایی ک حدودا 20 سال بزرگتر از منه فکر کنم من واسه ملاک هام 20 سال دیرتر بدنیا اومدم و مردای اون زمونه انگار مرد بودن:|

ینی واقعا از حدود 70 تا پسری ک تو دانشکده ی ما ول میچرخن شاید 2یا 3 تاشون رو قبول داشته باشم بعنواد مرد! بقیه همه پسربچه هایی ننر و لوس و مغرورن ک فک میکنن از دماغ فیل افتادن و تو اوج خوش تیپی و .... قرار دارن و دخترا باید کشته مردشون باشن! جمع کن بابا بساتتو!!

+ بعضا شنیدم  ک میگن دندون پزشکا  خیلی مغرورا و ناراحت شدم ولی واقعا راسته:|

+ چقدر زووووووووووود گذشت...هعی ی ماه دیگه پرونده امسالم بسته میشه و میریم سال 5!! من یکی ک هنوز باورم نشده 4 ساله اینجا جون کندم.

+ کاش مامانم با رضایت قلبی بالاخره اجازه بده برم اردو جهادی..... عید رو راضی نمیشد تابستون ک دوماه تعطیله دیگه:( خدایا ب دلش بنداز بذاره برم...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۴

نظرات  (۲)

۲۴ خرداد ۹۶ ، ۲۰:۳۶ 🍁 غزاله زند
من هنوز واردِ دانشگاه نشدم ولی مثله تو فکر میکنم!حس میکنم پسرای امروزه مثله پسرای قدیم نیستن.مرد نیستن،حیا ندارن،اون مردونگی که باید باشه توی ظاهرشون،رفتاراشون نیست و خیلییییی چیزای دیگه :| گاهی آدم حالش از همه چیز بهم میخوره -__- چه بلایی سرشون اومده؟! :/ 
عه! دندونپزشکا چرا مغرورن؟ :)) ایشالله امسال دانشجوی دندون‌پزشکی شدم،همینجور خاکی میمونم :)  غرور نداره که! درخت هر چه پربارتر سربه‌زیر‌تر :) 
پاسخ:
نمیدونم چرا...ولی مسلماا دخترا هم ب همون اندازه مقصرن. ملاک های دخترا هم ب گند کشیده شده...
البته بعد از نوشتن این پست خیلی با خودم فکر کردم و ب این نتیجه رسیدم ک مردی ک 40 سال از عمرش گذشته پختگی داره و یکم نامردی مقایسه کردنش. اما حیا و مردونگیش یه بحث دیگه س...

اره متاسفانه. ان شالله. من خودمم تمام سعیمو میکنم ک مغرور نباشم. اما واقعیت اینه ک اکثرا بچه ها مغرورن...
۲۴ خرداد ۹۶ ، ۲۲:۴۸ 🍁 غزاله زند
درسته‌.بعضی دخترا هم واقعا... اصلا نمیدونم چی بگم! دیگه فقط خودنمایی و عشوه‌ ازشون مونده :| 
صددرصد! بنظرم آدم باید با کسی ازدواج کنه که ۷،۸ سال ازش بزرگتر باشه،پخته باشه و...
بنظرم یه غرورِ کوچیک پیدا میکنن چون بلاخره برای قبولی توش زیاد زحمت کشیدن و درس‌هاش هم سخته و...ولی خب زیادشم خوب نیست ;) 
پاسخ:
همون هیچی نگیم بهتره.بیخی
اره موافقم.حداقل4 ی5 سال:)
نمیدونم.بنظرم این بدلیل تفکر غلط مردمه ک اکثرا یا ازون طرف افتادن و توهین میکنن ب دندون پزشکا و تهمت میزنن یا فکر میکنن کسی صرفا ب دلیل پزشک یا دندانپزشک بودن ی سرو گردن از جامعه بالاتره و حتما خیلی حالیشه. من از هردو دسته شاکیم:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">