فیستول

فیستول مسیری است که از درون به بیرون جوانه میزند برای آشکار کردن آنچه نهان است

فیستول

فیستول مسیری است که از درون به بیرون جوانه میزند برای آشکار کردن آنچه نهان است

درباره بلاگ
فیستول

او ته آ رویایی است که واقعی تر از روزگار من است....

بایگانی
۲۴ خرداد ۹۶ ، ۲۲:۲۲

رضایی به خونت تشنه ام!

صبح خواب میدیدم ک وسط بخش پروتز ایستادم و دارم بلند بلند سر یکی داد میزنم و جیغ جیغ میکنم!

و اون یکی ی آقایی بود ک مریض محترمم آقای رضایی فرستاده بودش!

قضیه از اونجایی شروع میشه ک الان سه هفته س ک این جناب دنچرشو تحویل گرفته و واسه جلسه پیگیری دوم نیومده هنوز و30درصد پولش رو هم نداده! و منه بدبخت هستم ک هرروز بهش زنگ میزنم و با مهربونی تهدید خواهش و هزار جور دیگه بهش میگم آقا نمره من رو هواس اگ نیای! جناب پول دندونتو از من میگیرن اگ نیای و این شخصیت بیشعور هربار میگه باشه و نمیاد!

خلاصه ک تو خواب میدیدم ک این شخصیت شریف دنچر فک پایینش رو داده ب همکارش و گفته بیا مال تو! لق میزنه نمیخوامش! و ب قیمت بدهکاریش بهش فروخته و حالا فرستادش پیش من ک دنچری رو ک با آکریل فوری براش آداپته کردن رو تنظیم کنم:| بماند ک تو خوابم تک تک دندونایی ک با مشقت تمام و یک هفته آزگار چیده بودم رو جدا کرده بودن و بهم زده بودن...

منم صبرم لبریز شده بو و داشتم سرش جیغ میزدم ک عاقا مگ من مسخره شمام! این همه زحمت کشیدم.خود لعنتیش کجاس!!!

+ فقط یک هفته مونده و اوشون دیگه حتی گوشیشونم جواب نمیدن و من بدبخت موندم چ گلی ب سر بگیرم.....

الهی ب زمین گرم بخوری رضایی!

الهی با اون دندونایی ک اینهمه با زحمت و جون و دل برات ساختم لپتو گاز بگیری ک منو مسخره خودن نکنی!

الهی دوباره کامت کاندیدا بزنه نیستاتین بریزی تو حلقت رضایی!

عههههههههههههههههههههههههه

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">