فیستول

فیستول مسیری است که از درون به بیرون جوانه میزند برای آشکار کردن آنچه نهان است

فیستول

فیستول مسیری است که از درون به بیرون جوانه میزند برای آشکار کردن آنچه نهان است

درباره بلاگ
فیستول

او ته آ رویایی است که واقعی تر از روزگار من است....

بایگانی
۱۲ خرداد ۹۶ ، ۱۵:۵۰

من مادر نیستم

چندوقته به شدت خواب میبینم بچه دارم! متعجب

توی خواب تمام دغدغه م تربیت کردن اون فسقلیه...

امروز ک اذیتم می کرد تصمیم گرفتم ببرمش پارک بازی کنه انرژیش تخلیه بشهخنده

الان ک نشستم حساب کردم برای اولین بار مطمئن شدم ک 22سالمه:|

یمی تا الان انکار میکردم اینو... ولی 4 ماهه دیگه 22 سالم تموم میشه...

هنوز فکر میکردم 20 سالمه. طول میکشه تا باورکنم

ازقضا تو برنامه ی زندگیم تو 22سالگی بچه ای وجود داشته و بدلیل شرایط و رشته م برنامه یهویی عوض شده

شاید بخاطر همینه هی خواب بچه میببینممردد

من دلم میخواد فقط چند روز مادر باشم بعد برمیگردم سر کار و درسم.

عاقا من بچه دوس

مادری دوسگریه

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۱۲

نظرات  (۱)

۱۴ خرداد ۹۶ ، ۱۲:۱۸ 🍁 غزاله زند
الهی :))
پاسخ:
هعی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">