فیستول

فیستول مسیری است که از درون به بیرون جوانه میزند برای آشکار کردن آنچه نهان است

فیستول

فیستول مسیری است که از درون به بیرون جوانه میزند برای آشکار کردن آنچه نهان است

درباره بلاگ
فیستول

او ته آ رویایی است که واقعی تر از روزگار من است....

بایگانی
۰۲ اسفند ۹۵ ، ۲۳:۵۱

عمومی :|

, [20.02.17 23:36]


کوثر: من توی رشته های تجربی دندون پزشکیو دوستدارم چون هنری هم هست وقتی دندون و...درست میکنی

Sahel:اره
ولی اگ میخوای بری تجربی
اونم دندون پزشکی
تو ده سال اینده زندگیت
برنامت باید فقط درس باشه
مث من

کوثر:۱۰سااال

😩😩😩😩

Sahel :بله
یا بیشتر حتا

کوثر:الان دوسالت تموم شه تازه عمومی هستی؟

Sahel : بلهمردد

😁😁😁😁😁

کوثر: چندسال دیگه باید بخونی تخصصی بشی؟

+نابودم کردی بچه

میخواد انتخاب رشته دبیرستان کنه دهن مارو صاف کرده یک ساله!

تازه عمومی هستیش ادمو سرویس میکنه:|

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۰۲

نظرات  (۱)

۰۳ اسفند ۹۵ ، ۰۰:۲۸ 🍁 غزاله زند
من با اینکه همه‌ی اینا رو میدونم بازم فقط تلاش میکنم تا دندون‌پزشکی قبول شم.
یه جوره خاصی دوسش دارم،از تصور خارجه :) 
آدم باید دنباله دلش بره،هر چند بازار کار هم مهمه ولی اول چیزی که دوست داری.
اگه هدفت همونی باشه که میخواستی از ته دل،هیچوقت نمیره کنار،هیچوووقت ;) 
پاسخ:
ان شالله  موفق باشی غزاله جان
اره درسته! اگ دوست داری حتما خیلیییی براش تلاش کن

ببخشید انقدر دیر دارم جواب میدم:) این مدت خیلی کار داشتم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">