فیستول

فیستول مسیری است که از درون به بیرون جوانه میزند برای آشکار کردن آنچه نهان است

فیستول

فیستول مسیری است که از درون به بیرون جوانه میزند برای آشکار کردن آنچه نهان است

درباره بلاگ
فیستول

او ته آ رویایی است که واقعی تر از روزگار من است....

بایگانی
۲۱ آبان ۹۵ ، ۱۶:۵۹

خداحافظی

همیشه ی عده هستن ک از در بیرونشون میکنی از پنجره میان تو!

با نهایت تاسف مجبورم همینجا با دومین وبلاگ ناکامم خداحافظی کنم....

کار از آدرس عوض کردن گذشته,

.

.

.

خداحافظ وبلاگ عزیزم...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۱

نظرات  (۳)

۲۱ آبان ۹۵ ، ۱۷:۰۴ حَـ ـدیـثـــــــ :)
عه من تازه اومدم
پاسخ:
باید از ی چیزی مطمئن شم.اگ حدسم ان شالله غلط باشه میام:)
منم که تازه وارد بودم...(اصن شاید منظورتون من بودم؟ :/)
میشه بگم چرا؟
نمیگم بمونین چون دلیلی ندارم نمیتونم هم تشویقتون کنم برید چون برا اونم دلیلی ندارم.
اما چه بمونید( که خوشحال‌کننده‌س) چه برید،
میتونم براتون آرزوی خوشبختی کنم.
آرامش درونی پیدا کنید.
رستگار شید.
خداتون حافظتون.
:)
پاسخ:
ن شما نبودید.
حدس میزنم ی آشنا داره وبمو دنبال میکنه و من اینو دوست ندارم
در دست بررسیه. اگ نبود مینویسم
.
.
.
+ از آرزوتون متشکرم
آها 
چه خوب!
پاسخ:
چه خوب!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">