فیستول

فیستول مسیری است که از درون به بیرون جوانه میزند برای آشکار کردن آنچه نهان است

فیستول

فیستول مسیری است که از درون به بیرون جوانه میزند برای آشکار کردن آنچه نهان است

درباره بلاگ
فیستول

او ته آ رویایی است که واقعی تر از روزگار من است....

بایگانی

این ی جور بی حوصله نوشته

ی خسته نوشت

ب ی حس و انگیزه ی قشنگ جهت ادامه ی زندگی نیازمندیم!

اینجا زیادی همه چی حساب کتابی شده...

ب ی حس بی شیله پیله...

ی محبت از ته دل نیازمندیم!

ب ی آدم ک دوتا گوش شنیدن داشته باشه....

ب ی حس خوب مثل پیدا کردن اشتراکات

ب ی چیزی غیر از حس تکراری بودن!

ی خوشحالی ک تهش ب قهر و دعوا نکشه....

ی خنده ک تهش غم نباشه...

ی روز خوش ک شبش هم آروم باشه...

ب ی دوست داشته شدن نیازمندیم!

+ ن ک دست خودم باشه

این اصل من نیس!

نمیتونم نقش بازی کنم....نمیتونم

بی حوصلگی هام...

و اینکه دستم ب کار نمیره....

دل خوش! دل خوش!

+ وقتی دگ نمیتونم حتا با توام مثل قبل باشم...

+هق هق هق

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۳

نظرات  (۱)

اگه پیدا کردین به شخصه مشتری‌ام
:)
پاسخ:
فعلا ک خودمم نیازمندم
اضافه پیدا کردم باشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">