فیستول

فیستول مسیری است که از درون به بیرون جوانه میزند برای آشکار کردن آنچه نهان است

فیستول

فیستول مسیری است که از درون به بیرون جوانه میزند برای آشکار کردن آنچه نهان است

درباره بلاگ
فیستول

او ته آ رویایی است که واقعی تر از روزگار من است....

بایگانی
۱۵ مهر ۹۵ ، ۱۴:۵۵

تکه های خوش بختی

دو روز است ک وقتی صبح برای دانشگاه رفتن بیدار می شوم با پیامکی ب لطافت باران و عطر دوستی روبرو میشوم...

حس میکنم هرچند آدم ها حس کنند دارند در جهنم بی عاطفگی زندگی می کنند, باز هم گاهی میتوانند تکه هایی از خوشبختی را ببینند!

زیباترین چیز ها و کارها برای من آنهایی هستند ک حس کنم طرف مقابلم هییییچ دین و بدهی ای ب من نداشته و کاری برایم انجام داده!

مثل دوستی ک بعد از چهار سال دوری هنوز یادش هست ک تولدم را تبریک بگوید! هنوز برایش مهم است ک خودش را کشان کشان ب من برساند ک کادویم را بدهد هرچند من سالها باشد ک نتوانسته باشم ببینمش و برای تولدش کادویی بخرم!

مثل کسی ک علارقم تمام محبت هایش همیشه با روش مسخره خودم از او دوری کرده ام و نتوانسته ام باورش کنم اما او تنها کسی است ک یادش هست امروز تولد من است و تبریک میگوید!!! و جالب است ک تبریک او باعث میشود دوست مثلا صمیمی سه ساله ام جا بخورد ک عجب! تولدت امروز بود!

کادو هایی ک بوی جبران میدهند تهوع آورند.... و تولد گرفتن هایی ک توی رودروایسی و..... برگزار میشوند منزجر کننده!

و من همیشه تبریک آدمها برایم مهم تر بوده تا کادوهایشان!

برایم مهم بوده ک چ کسی راس 12 یادش هست مرا! چرا ک خودم همیشه نسبت ب عزیزانم اینگونه بوده ام...

و حاضرم قسم بخورم ک تبریکش هزاران برابر با ارزش تر از کادویش بود!

بعضی آدم ها جنسشان مهربانی ست! و این دست خودشان نیست!!!

هرچند هرگز دوست نداشته ام انقدر بی مهابا محبتم را ب پای دیگران بریزم و درواقع من اصلا آدم این کار نیستم!

اما زهرا انگار گلش را با محبت سرشته اند!

+ کادو یعنی یک کتاب از شاعری ک سالهاست عاشق شعر هایش هستی و هیچ وقت نشده کتابش را بخری!

یعنی کسی بفهمد تو را! و بداند چ چیز بیشتر از همه حال تورا خوب میکند!

تو تنها کسی بوده ای در تمام این سالها ک همیشه برای تولدش با تمام وجودکادو خریده ام و هرگز در ذهنم آشفتگی نبوده!حس جبران نبوده! وقتی برای تو کادو میخرم اصلا قیمتش برایم مهم نیست! چ کم باشد چ زیاد! فقط کافیست ب دلم بنشیند....

و تنها کسی بوده ای ک هیچوقت حس نکرده ام کادوهایت بوی تعفن جبران بدهند! و همیشه ب دلم نشسته اند....

+ بقول تو خداروشکر بابت نعمتای همین چند روزه!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">