فیستول

فیستول مسیری است که از درون به بیرون جوانه میزند برای آشکار کردن آنچه نهان است

فیستول

فیستول مسیری است که از درون به بیرون جوانه میزند برای آشکار کردن آنچه نهان است

درباره بلاگ
فیستول

او ته آ رویایی است که واقعی تر از روزگار من است....

بایگانی

مزخرف ترین جمله ای بود ک امروز شنیدم!

با کمال احترام ب همه ی اصفهانی ها من از هم اتاقی اصفهانی متنفرم!

و نمیدونم چرا هرچی ازش فرار میکنم باز نصیبم میشه....

وسیله خیلی زیاد دارن و واقعا اتاق رو بهم میریزن!

مواد خوراکیشونم انقدر زیاد میارن از خونه ک رو بدی نصف بیشتر یخچالو مال خود میکنن!

اینا ب کنار! اون حس حساب گریشون من یکی رو دیوونه میکنه...

بگذریم ک این بیچاره ترمکیه و حتما مثل سال اول خودم از هم اتاقی شدن با سه تا سال بالایی شوکه شده...

ولی من مجبور بودم گربه رو دم حجله بکشم حداقل تا وقتی ببینم کیه و چکارس!

خدا ازت خواهش میکنم من دیگه طاقت چنین مصیبتی رو ندارم....

سه سال کشیدم بسمه!

+ وقتی فهمیدم خانوم دکتر هم خوشش نمیاد خوشحال شدم ک حداقل اون هم درکم میکنه...

امیدوارم این مثل قبلی ها نباشه!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">