فیستول

فیستول مسیری است که از درون به بیرون جوانه میزند برای آشکار کردن آنچه نهان است

فیستول

فیستول مسیری است که از درون به بیرون جوانه میزند برای آشکار کردن آنچه نهان است

درباره بلاگ
فیستول

او ته آ رویایی است که واقعی تر از روزگار من است....

بایگانی
۱۹ مرداد ۹۵ ، ۱۰:۳۹

060.حرف تا عمل

فرق حرف تا عمل چقدر زیاده.... گاهی ادم حرفی میزنه و پای عملش میمونه واقعا!

گاهی ساعت ها خیال بافی میکنم و برای کسی خط و نشون میکشم و بعد یهو بی اراده بهش پیام میدم دلم برات تنگ شده!! گاهی هم ساعتها ب دل تنگیم فکر میکنم و وقتی طرف پیام میده اونقدر سرد حرف میزنم ک... گاهی هم انقولت میارم ک من دیگه هرگز فلانی رو قبول نمیکنم بعد با ی معذرت خواهی ساده تموم قسمام یادم میره!!

انگار خدا امروز میخواست بزنه پس کلم... ما به کجا می رویم!؟ یعنی چی میشه روزگارم

+ پنج روز نت نداشتن هم خوب بود هم بد. آرامش گرفتم چون خیلی وقت بود میخواستم چند روزی از این تلگرام کوفتی دل بکنم و رهاش کنم ولی قدرتشو نداشتم.شدم معتاد:/ بد هم بود چون کلی پیام پولی دادم و اینکه حوصله م بشدت سر رفت. البته پیامک رو همیشه دوس دارم. چت کردن واقعا مسخرس. اگ پیام پولی نبود فقط پیامک می زدم ب دوستام! همون منتظر موندن برای جواب و حس هیجان بازکردنش ب تمام استیکرای جذاب چت ها می ارزه....

+ چرا من تا یکم قرص اهن میخورم جو گیر میشم و فک میکنم کاملا خوب شدم!؟ چقد بابد بلا سرم بیاد از کم خونی؟؟ واقعا ک....

+ دلم برای بهجت تنگ میشه. دیشب تا صبح باهم حرف زدیم.کلیپ دیدیم.فیلم دیدیم.کلیپ ساختیم.اینستاگردی....و هزارتا چیز دیگه. این پنج روز خیلی خوب بود.بیشتر از من برای تنهایی های بهجت.از همین الان دل تنگشم. کل دیشب رو بیدار موندم ک نهایت سعیمو برای خوشحالیش کرده باشم.چقدر خوب ک وقت اومدنم خواب بود.... خداحافظی خر است! 

+چقد این فاطیما فضول و شیطونه! چ کنم ک خودم دعوتش کردم و چهار رور اینجا میمونه. چشمش نزنم تو این چند روز خوبه.فوضول خانوم ب همه چیز کار داره

+چ پست طولانی ای! چقد روده درازی.... کاش یکم خوابم ببره.دارم خل میشم از بی خوابی!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">