فیستول

فیستول مسیری است که از درون به بیرون جوانه میزند برای آشکار کردن آنچه نهان است

فیستول

فیستول مسیری است که از درون به بیرون جوانه میزند برای آشکار کردن آنچه نهان است

درباره بلاگ
فیستول

او ته آ رویایی است که واقعی تر از روزگار من است....

بایگانی
۲۰ تیر ۹۵ ، ۱۰:۳۵

046.منو اینهمه استرس؟

الان چند شب از اخرین امتحانم میگذرد و من همچنان در استرس آن مانده ام! درحالی ک این تابستان یکی از بی دغدغه ترین تابستان های عمرم و بی استرس ترین تابستان این سه سال دانشجویی من است! اما تا چشم هایم را روی هم میگذارم پشت هم خواب امتحان میبینم و هی استرس دارم.مثلا همین دیشب خواب میدیدم اخرین امتحانم است و نمیدانستم 9 شب برگزار میشود یا 9 صبح :|

حالا هی استرس و برنامه ریزی برای اینکه کی و چگونه بخوانم.کی بخوابم.کی بروم... جالب اینجاست ک ده باری هم بیدار شدم و ب خودم گفتم ساحل عزیزم امتحاناتت تمام شده! و همه اش خواب بود! لطفا ارام باش و بخواب! اما باز روز از نو  روزی از نو :|

+ میریم ک داشته باشیم ی روز پرکار رو با مادربزرگ عزیز و خالی کردن انباری20 ساله برای تعمیر!!

فکر میکنم به اندازه ی کل خونه اون تو وسیله چپونده شده! چجوریشو نمیدونم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">