فیستول

فیستول مسیری است که از درون به بیرون جوانه میزند برای آشکار کردن آنچه نهان است

فیستول

فیستول مسیری است که از درون به بیرون جوانه میزند برای آشکار کردن آنچه نهان است

درباره بلاگ
فیستول

او ته آ رویایی است که واقعی تر از روزگار من است....

بایگانی
۲۵ خرداد ۹۵ ، ۰۵:۱۰

032. ناحارتی

کاش نمره هیچ درسی رو تا اتمام امتحانات نمیگفتن...

الان من ک میدونم تشخیصمو میفتم باید چ گلی ب سر بگیرم؟

من ک ب مامانم قول دادم ترم تابستونه نرم...

وهمینم مونده ک بگن این دندونپزشکی بود و بزور ارم تابستونه رسید و....

اخه این ی واحد کوفتی تشخیص چیه؟

اصن تشخیص یکی دوتا سه تا! چ خبره هف تااااا!!!

حرصم میگیره ازون میان ترم....انگار هردرسی رو ادم خوب میخونه بدتر میشه:(

 بخاطر ی واحد برم ترم تابستون!؟! کاش میشد کلاساشو شرکت نکنم....ریسک بزرگیه.اگ حذفم کنن چی؟؟

فک کنم بهترین کار درخواسته.نهایتش نمیرم.

کاش ورودی 90بودم...چقد چینش واحداشون بهتر و منطقی تره... از شانس گندمون هر مقطعی ک وارد شدیم موش آزمایشگاهیشون بودیم!!

اصن دگ دلم ب درس نمیره.. درسی ک بخونی و بیفتی...

کامل خیلی خوبه و بخونم میتونم نمره خوبی هم بگیرم شاید.ولی تشخیص لعنتی باعث شده روحیمو ببازم...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">