فیستول

فیستول مسیری است که از درون به بیرون جوانه میزند برای آشکار کردن آنچه نهان است

فیستول

فیستول مسیری است که از درون به بیرون جوانه میزند برای آشکار کردن آنچه نهان است

درباره بلاگ
فیستول

او ته آ رویایی است که واقعی تر از روزگار من است....

بایگانی
۲۳ خرداد ۹۵ ، ۰۰:۰۴

030.بدتر از بد

پارسال ماه رمضون بدی داشتم.ده روز اول ک توی خوابگاه با خراب شدن امتحانام...هرروز گریه و اضطراب نرسیدن ب علوم پایه ی لعنتی و عقب موندن....و بدتر تز همه اینکه ب هیچکس نمیگفتم بزور تلاش میکردم بگم من حالم خوبه!!بماند بقیه قضایا و دلگیری ها و تنهایی های دیگم ک مثلا عزیزترین دوستمو نداشتمو...فک میکردم چ ماه رمضون بدیه! غافل از اینکه بدتر از بد همیشه وجود داره! با اینکه نصف ماه رمضون پترسال و نتونستم روزه بگیرم.ده روز دومش رو توی خونه تنها بودم و استرس واحدای افتادمو داشتم و یک سوم اخرش هم ترم تابستونه تشریف داشتم و کار شب و روزم اشک و اه بود....

و اما امسال! فقط همین رو بگم ک از شانس خوبم ک ی نمازخونه رو داشتم ک بهش پناه ببرم و تقریبا صابخونه شده بودم اونجا رو هم از دست دادم!! و ب سادگی مغلوب ی سوسک سیاه زشت با قد ده سانت شدم....و از زور اوارگی دوباره برگشتم ب همون خراب شده قبلی! و جالب تر اینه ک ببینی حتا جا نیس کپه مرگتو بذاری! بازم خداروشکر ک الحمدلله وگرن والابخدا! بالاخره اندازه ی قبر بچه جا بود توش گوله بشم! ملت راحت ترن اصلا انگار من نباشم.اصن تو نبود من صلح و وفا بیداد میکنه! خداروشکر ماه رمضونی ی ملتی رو با نبودم ب هم رسوندم!

+جرات ندارم بیشتر گله کنم.خدا سال بعدو بخیر کنه....

+امتحان عملی تشخیص رو ک میفتم هیچ.نظریشم قراره بیفتم.هیچی تو کلم نمیره و اصلا حوصله درس خوندن رو ندارم تو این شرایط سخت روزه و خوابگاهو بدبختی های خاص خودم....

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">