فیستول

فیستول مسیری است که از درون به بیرون جوانه میزند برای آشکار کردن آنچه نهان است

فیستول

فیستول مسیری است که از درون به بیرون جوانه میزند برای آشکار کردن آنچه نهان است

درباره بلاگ
فیستول

او ته آ رویایی است که واقعی تر از روزگار من است....

بایگانی
۲۱ خرداد ۹۵ ، ۰۴:۳۲

027. ینی چ مرگمه؟!

از حس حالت تهوع خسته شدم.... افطاری فقط چن  لقمه میتونم بخورم.تا سحر هم بی اشتهام و لب ب چیزی نمیتونم بزنم.فقط سحر از ترس گرسنگی بزور میخورم ک امشب الجمدلله اونم چن لقمه بیشتر نخوردم.... قک کنم اینجوری پیش برم تا اخر ماه رمضون زنده نمیمونم.... اخه من چ مرگمه!؟

+مسلما برم دکتر برام ازمایش مینویسه و من زبون روزه نمیتونم برم بدم.همینجوریشم همش تو مرز فینت کردنم....

+ یکی میگه ضعیف شدی یکی میگه  داری میمیری یکی هم میگه دکتر نرو حالیشون نیساخم

+ تمام غرورم نابود شد... دوس نداشتم کسی منو توی اون وضعیت ببینه...من همیشه عادت داشتم محکم باشم....اما حالا حتا غروری هم برام نموندهمردد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">