فیستول

فیستول مسیری است که از درون به بیرون جوانه میزند برای آشکار کردن آنچه نهان است

فیستول

فیستول مسیری است که از درون به بیرون جوانه میزند برای آشکار کردن آنچه نهان است

درباره بلاگ
فیستول

او ته آ رویایی است که واقعی تر از روزگار من است....

بایگانی
۲۱ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۱۸

028.خودت را دوست داشته باش

بنظرم اولین اصل زندگی اینه ک ادم خودشو دوست داشته باشه! اشتباه نشه.منظورم خود خواهی نیس.ادم باید از داشتن خودش لذت ببره.باید خودشو باور کنه.چیزی ک 90% ادما فراموشش کردن و فقط درتلاشن ک خودشونو جوری بسازن ک دیگران دوسشون داشته باشن! وقتی ادم برای خودش عزیز و محترم باشه واسه همه هم با ارزش میشه و بالعکس..

و دیگه اینکه ادم تا خودشو دوس نداشته باشی تلاشی برای بهتر شدن این خود ش انجام نمیده!

+ چرا انقد خودمو کم دوس دارم!؟ زیادی ب خودم بی توجهی کردم. خود بیچارم دلش میخواد یکم ناز کنه برام خب.چرا همیشه ب دیگران توجه کردم فقط!؟

اینجاس ک شاعر میگه:

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">