فیستول

فیستول مسیری است که از درون به بیرون جوانه میزند برای آشکار کردن آنچه نهان است

فیستول

فیستول مسیری است که از درون به بیرون جوانه میزند برای آشکار کردن آنچه نهان است

درباره بلاگ
فیستول

او ته آ رویایی است که واقعی تر از روزگار من است....

بایگانی
۰۷ فروردين ۹۹ ، ۱۳:۴۹

دوقطبی گری

دو قطبی ک میگن منم

از طرفی ازش انتخاب ۱۰۰درصد میخوام و توقع دارم بگه تا جون دارم پای این رابطه میمونم؛

از طرفی خودم پر از شک و تردیدم و هی میخوام بهش بگم رو این رابطه حساب نکن جای فکر کردن داره هنوز....

از تناقض احساسات خودم ب تنگ اومدم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۰۷

نظرات  (۱)

۰۷ فروردين ۹۹ ، ۱۳:۵۰ زندگی رویایی

با سلام و تبریک سال نو

بسیار عالی لطفا از وبلاگ دیدن کرده و دنبال کنید

پاسخ:
مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">