فیستول

فیستول مسیری است که از درون به بیرون جوانه میزند برای آشکار کردن آنچه نهان است

فیستول

فیستول مسیری است که از درون به بیرون جوانه میزند برای آشکار کردن آنچه نهان است

درباره بلاگ
فیستول

او ته آ رویایی است که واقعی تر از روزگار من است....

بایگانی
۰۴ اسفند ۹۸ ، ۲۲:۵۰

پیشرفت عاطفی!

بعد از اینهمه مدت استرس آزمایش و اینهمه مسائل و مشکلات بالاخره موفق شدیم آزمایش بدیم و مشکلی نبود

اما من خوشحال نیستم. چرا؟

چون مهدی نگران احساسات بینمونه

چون من دوسش دارم اما نمیتونم ابراز کنم

چون گیج شدم. چون گاردم مقابل هر ادم جدیدی ک بهش علاقه مند میشم بسته س

تا وقتی ک دقش میدم

این بار اون نمیخواست توی چت دربارش حرف بزنیم و من اصرار کردم...

و الان تمام ذهنم پر از اضطراب شد دوباره

من ک خودمو کشتم و بهش گفتم بهت علاقه مند شدم

چرا انقدر بنظرش کم بود؟

چرا هیچی در این باره نمیدونم

چرا باید الان کرونا بیاد و ما همینجوری پا در هوا بمونیم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">