فیستول

فیستول مسیری است که از درون به بیرون جوانه میزند برای آشکار کردن آنچه نهان است

فیستول

فیستول مسیری است که از درون به بیرون جوانه میزند برای آشکار کردن آنچه نهان است

درباره بلاگ
فیستول

او ته آ رویایی است که واقعی تر از روزگار من است....

بایگانی
۱۵ بهمن ۹۸ ، ۲۲:۵۰

به وقت علاقه

استرس وحشتناکم بهم اثبات کرد ک اشتباه میکنم

راه رفتن کنارش حس خوبی داشت

از نگاه کردن بهش حس خوبی داشتم

وقتی از دهنش پرید جان و هول شد من هم چیزی تو وجودم جابجا شد

وقتی ابراز علاقه میکرد پشت هم از خجالت سرم پایین بود

و وقتی بیخود و بی جهت هی ازم تعریف میکرد خندم شدت میگرفت

خیلی خیلی فکر کردم

و وقتی تمام این ماه هارو مرور میکنم

وقتی واکنش ها و برخورد هاتو تحلیل و مقایسه میکنم

فقط ب این شعر میرسم:

بیرون ز تو نیست آنچه میخواسته ام

فهرست تمام آرزوهای منی!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۱۵

نظرات  (۲)

پس چقدر عالی!

خدا رو شکر :)

پاسخ:
واقعا شکر
ممنونم

بع بع

مبااارکههه :)))

پاسخ:
ممنون. ولی هنوز تا اون حر مبارک نشده:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">