فیستول

فیستول مسیری است که از درون به بیرون جوانه میزند برای آشکار کردن آنچه نهان است

فیستول

فیستول مسیری است که از درون به بیرون جوانه میزند برای آشکار کردن آنچه نهان است

درباره بلاگ
فیستول

او ته آ رویایی است که واقعی تر از روزگار من است....

بایگانی
۲۷ تیر ۹۸ ، ۰۳:۲۱

پرش از ارتفاع پست

هیچ تلخی ای رو نمیشه با شیرینی از بین برد!

حالا تو یه کیلو تو قهوت شکر بریز....هیچی عوض نمیشه

فقط مزش بدتر میشه

شیرینیش هم دلتو میزنه

اما تلخیش میمونه هنوز تو گلوت...

حس خوبی ندارم

کاش جرات و جسارت داشتم

یه ادم منفعل ب چ دردی میخوره

از هرچی ک اتفاق افتاده منزجرم

کاش من این نبودم

از من متنفرم

مسلما تو بیشتر از من

چجوری میبینی و هیچ کاری نمیکنی؟

چجوری تحملم میکنی؟

این من دوست داشتنی نیس

دلم پرواز میخواد

و یک لحظه دیوونگی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">