فیستول

فیستول مسیری است که از درون به بیرون جوانه میزند برای آشکار کردن آنچه نهان است

فیستول

فیستول مسیری است که از درون به بیرون جوانه میزند برای آشکار کردن آنچه نهان است

درباره بلاگ
فیستول

او ته آ رویایی است که واقعی تر از روزگار من است....

بایگانی
۲۳ خرداد ۹۸ ، ۰۲:۵۷

پریشان خاطر

چرا بدم نمیاد

چرا چندشم نمیشه؟

+ اگه توی این جامعه با این مذهب و فرهنگ 

اگه تو این خانواده با این اعتقاد و رسوم

اگه اینجا و اینجوری متولد نمیشدم

الان چجور آدمی بودم؟!

یکم‌ترسناکه

یکم جذاب

ولی عجیب!

اینکه کجا و کِی و کی بدنیا اومدم خودش جای بحثه

اینکه دنیا از من چی میخواد

من از دنیا چی میخوام

اصن چیا باید بخوام؟

دنیا بدون خدا فقط ی جنگل تاریکه ک هرچی میدوی توش بیشتر گم میشی و بیشتر دور...

ولی خدا مث یه نور میمونه.مث نور خورشید!

وقتی هست یهو همه چیز روشن میشه و مشخص

همه چیز شفافِ شفاف

خودتو ازم نگیر... من جنبه شو ندارم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">