فیستول

فیستول مسیری است که از درون به بیرون جوانه میزند برای آشکار کردن آنچه نهان است

فیستول

فیستول مسیری است که از درون به بیرون جوانه میزند برای آشکار کردن آنچه نهان است

درباره بلاگ
فیستول

او ته آ رویایی است که واقعی تر از روزگار من است....

بایگانی
۱۶ خرداد ۹۸ ، ۰۳:۳۰

و سلاحه البکاء

پارت۱

ناراحتم؟

اره

دلخورم؟

اره

دل گرفته ام؟

اره. حتی دل شکسته

چند میخری دل شکستمو؟

پارت ۲

استرس داری؟

نه

هیجان چی؟

ن

اصن حسی داری؟

ن

اصلا برات مهمه؟

ن!!

برام مهم نیست!

+ خدایا. وقتی تو منو میبینی، چه شکایتی کنم؟

وقتی حالمو میدونی، چی از حالم برات بگم؟

وقتی میدونی تو ذهنم تو قلبم چه خبره

وقتی میدونی ازت چه چیزایی میخوام

وقتی فقط و فقط تویی که میتونی منو به عرش یا فرش برسونی

وقتی قدرت مطلق عالم تویی

چه نیازی دارم ب کسی ک باهاش درد و دل کنم؟

چه نیازی دارم ب جایی ک بهش چنگ بندازم و خودمو نجات بدم

وقتی دلم قرصه به خوبی تو نه بدی خودم

وفتی باورم نمیشه منو نخوای

وقتی رحمتت ب غضبت سبقت گرفته 

وقتی هم دارایی هم دانایی هم توانا

هم دوسم داری و بهترینارو برام میخوای

منم سعی میکنم برا هزارمین بارم ک شده باز به سمتت بیام

باز الیک نصبت وجهی

باز الیک مددت یدی

باز از تو بخوام

و با تمام این بدی هام فقط و فقط یه سلاح دارم

که خودت یادم دادی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">